حریــــم عاشقی....

  

اى خاتــم مهربانــى و عشق!

درود بر تو که گــــام هاى مهتابـى‌ات

شب هاى جهل بشر را به جاده هاى راستى کشاند . . .

اللهم صل علی محمد و آل محمد

رحلت نبی رحمت(ص)، امامان حسن مجتبی(ع) و رضا(ع)، تسلیت باد

مسجد پیامبر/مدینه/گیرنده عکس:یاس پارسی

قرآن منسوب به دست‌خطِ امام رضا (ع) 

موزه آستان قدس رضوی ـ مشهد

قرآن منسوب به دست‌‌خطِ امام حسن مجتبي(ع)

موزه آستان قدس رضوی ـ مشهد



نظرات شما عزیزان:

م صادقی
ساعت21:52---27 دی 1391


رامین
ساعت23:31---23 دی 1391
مرسی از حضور زیبات

نیلوفر آبی
ساعت22:13---23 دی 1391
تسلیت
کجااااااااااااایی یاااااااااااااس؟
دل ما تنگ شده برات ها .......


میـــــــــــــــــــــــــم
ساعت22:12---23 دی 1391


هانیه
ساعت2:01---23 دی 1391
رویا پردازی که عملگرا هم باشد می تواند سرچشمه دگرگونی های بسیار گردد .
ارد


رامین
ساعت0:50---23 دی 1391
یا برده هستی؟


پس دوست نتوانی بود


آیا خودکامه هستی؟


پس دوستی نتوانی داشت


در زن دیر زمانی است که برده ای و خودکامه ای نهان گشته اند از این رو زن را توان دوستی نیست او عشق را می شناسد و بس . فردریش نیچه


♥...گل پسر...♥
ساعت21:58---22 دی 1391
خودتون گلی

هم صدا با هم صدایان
ساعت17:49---22 دی 1391
خوبی عزیززززززززززززم؟
توی کلبه پیش پای شما خورزوخاااااان اومده بود..............
میگی باهاش چیکار میشه کرد؟


امین
ساعت17:27---22 دی 1391

با سلام

اول از همه می خواستم از وبلاگ خوبتون و زحماتی که برای اون می کشید تشکر کنم. انصافا دستتون درد نکنه، گل کاشتید. من که خیلی لذت بردم

بتررررررررررررررکه چشم حسووووووووووود

چرا از وبلاگت برای بیزینس وکسب درآمد استفاده نمی کنی؟

برو تو این سایت عضو شو و کسب درآمد از وبلاگت رو شروع کن

http://s48.tinylink.ir

من خودم پول اینترنتم رو از این سایت در میارم

1000 تومان هم هدیه عضویت میده کاملا قانونی

نحوه شروع به کار و ثبت نام

http://wufs.tinylink.ir/

تو سایت وزارت ارشاد هم ثبت شده

شما هم امتحان کنید

منتظرم که جواب بدی که ثبت نام کردی و شروع به کار کردی

ممنون عزیزم


سمانه
ساعت17:08---22 دی 1391
تصاویر خوبی انتخاب کردی یاس عزیزم.
التماس دعای مخصوص.
راستی طنین آهنگت، دل نوازه


aghil
ساعت15:28---22 دی 1391
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““< br /> ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
اين پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه!
.


م صادقی
ساعت9:06---22 دی 1391
این ایام رو بهت تسلیت میگم یاسی جان شدیدا التماس دعا دارم در این روزها
همگی محتاجیم به دعا.......


نیلوفر آبی
ساعت3:55---22 دی 1391
پیامبر اکرم (ص ) فرموده اند: پنج چیز را قبل از پنج چیز دیگر غنیمت بشمار :
۱) جوانی را پیش از پیری
۲) عافیت پیش از بیماری
۳ )دارا بودن را پیش از فقر و نداری
۴)فراغت را پیش از اشتغال
۵)زندگی را پیش از مرگ
-------------------------------
دوست همصدایم اگر به اشتباه رنجشی صورت گرفت به بزرگواری خودت نادیده بگیر
که به گفته خودت غرض تأملی دوستانه بود.
سلامت باشی دوست عزیز


ما با هم دوستیم
ساعت3:13---22 دی 1391
سلام ما می تونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم اومدیم به وبلاگت تا بیای به ما سر بزنی و وبلاگت را تو سایت ما ثبت کنی؛تا تو لیست ما باشی و هر روز ما و بقیه دوستان بهت سر بزنیم
بیا منتظرتیم مستانه . سارا . محمد . آرش


پیام خصوصی
ساعت3:10---22 دی 1391
سلام

عجب انرژی داری موقع نوشتن مطلب

وبلاگت خوبه امید وارم موفق باشی

آمار سایتتم با عضویت در این سایت بیشتر کن p30rank.ir

من عضو شدم الان بازدید کننده ام بیست هزار نفر شده و رایگان هست

دیگه اینکه قالبتم خوبه و بهم سر بزن

بازم میام

فعلا


ساعت2:58---22 دی 1391
رامین:واقعا ممنونم از هم صداییت


رامین
ساعت1:49---22 دی 1391
هزار بار این جمله رو شنیدم. میشه با اهنگ نگاه آزادی ساخت؟





مردم





نفرت





بوسه عشق





اعدام





شریعتی توهم نگاه کن. نگاه کن که فقط حرف هایت را نگاه میکنند.
چشم دل باز کن که جان بینی آنچه نادیدنی است آن بینی ...........(هاتف اصفهانی)


رامین
ساعت1:22---22 دی 1391
من هرگز نمی نالم...قرنها نالیدن بس است...میخواهم فریاد بزنم...!اگر نتوانستم سکوت میکنم...
منم همه اینا رو می خواااام اما بازم اون آخریش پیروز میشه........ سکــــــوووووت......


رامین
ساعت0:58---22 دی 1391
: اگه حرفی زدم که باعث سوء تفاهم شد عذر میخوام. شاید شما درست میگید اینجا جای این حرفا نیس. شاید هیچ جا.









استوار ماندن و زير هر باري نرفتن ، دين من است
دوست من: آهنگ "نگاه" را بشنو که صدای زبان کوتاهست .....! زن که باشی ؛ همه ی دیوانگی های عالم را بلدی !! میتوانی زیر لب ترانه بخوانی و آشپزی کنی ! میتوانی جلو آیینه موهایت را شانه کنی و نگاهش را حس کنی .... میتوانی ساعتها به امید گره خوردن شالش دور گردنش ببافی ودر هر رج بوسه بکاری برای روز مبادا که شاید کنارش نباشی .. زن که باشی باید صبور باشی ؛ مدارا کنی و لبخند بزنی با همه ی بغضی که داری !!!!!!!!! زن که باشی..... (شاید) ته دلت همیشه خواهد لرزید .....!!!


shakiba
ساعت0:57---22 دی 1391

عشق یعنی مرا جغرافیا درکار نباشد

یعنی ترا تاریخ درکار نباشد

یعنی تو با صدای من سخن گویی

با چشمان من ببینی

و جهان را با انگشتان من کشف کنی...


رامین
ساعت0:26---22 دی 1391
دکتر شریعتی منظورش از این حرف یه چیز دیگست. وقتی ازادیتو ازت بگیرن و یه چیز دیگه بهت تحمیل کنند به عنوان فرهنگ و دین

تو فقط نگاه میکنی؟
حرف هایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر فردی به اندازه ی حرف هایی است که برای نــــــــگفتن دارد .... و کتاب هایی نیز هست برای ننوشتن و من اکنون رسیده ام به آغاز چنین کتابی که باید قلم را بکنم و دفتر را پاره کنم و جلدش را به صاحبش پس دهم و خود به کلبه بی در و پنجره ای بخزم و کتابی را آغاز کنم که نباید نوشت ......


رامین
ساعت0:19---22 دی 1391
اگه کسی ازادیتو گرفت تو هم به قول استاد فقط نگاش میکنی؟
نه فقط نگاش نمی کنم بلکه توی دلم لعنش می کنم!!!! متأسفانه الان جای مناسبی نمی بینم واسه پاسخ دقیق. اما یه چیزو خوب میدونم که واسه زنان جامعه ایران, شاید خیلی از اوقات, این موضوع پیش بیاد و نتونی کاری بکنی و .... شاید حتی نخوای نگاش کنی...........!!!


هانیه
ساعت0:15---22 دی 1391
اره یاسی میبینی 63 تن آش سبزی دارن تو شیراز یه کاسه به من نمیدن ...من ارزو به دل میمیرما
یه کاسه چیه یه قاشق ...
همش بخاطر ارزش معنویشه دیگه...اخه همه ندرریهاشونو یکی میکنن...به به واقعا چه اشی...امیدوارم امسال شیرازیها بتونن این آششون رو ثبت گینس کنن


رامین
ساعت0:05---22 دی 1391
خانم یاسی میخوام نظرتو راجع به نوشتم بدونم
منتظرتم


ساعت23:37---21 دی 1391




بسوزد خانه ی لیلی و مجنون







که رسمه عاشقی درعالم انداخت







اگر لیلی به مجنون داده می شد







دل هیچ عاشقی رسوا نمی شد.
آخ آخ دیدی چی شد؟؟!! اومدم ابروشو درست کنم, زدم چششو.... باز اسم زیبایت پرید!!!! مجنون بی لیــــلی.....


عاشق تنها
ساعت23:36---21 دی 1391
سلام آجي گلم شما هميشه ما رو شرمنده كرده اي .

رامین
ساعت23:06---21 دی 1391
عشق کلید شهر قلبهاست به شرط آنکه : قفل دلت هرز نباشه تا با هر کلیدی باز بشه !!!

هانیه
ساعت22:55---21 دی 1391
حدیث از امام حسن (ع) :
از خدا بر حذر باشید با زیادی یاد او ، و از خدا بترسید به وسیله تقوی ، و به خدا نزدیک شوید با طاعت ، به درستی که او نزدیک است و پاسخگو .


شعله
ساعت14:32---21 دی 1391
دخترِ بَدر الدُّجا امشب سه جا دارد عزا

گاه میگوید پدر، گاهی حسن، گاهی رضا

یا حضرت زهرا (س) تسلیت تسلیت


هانیه
ساعت2:15---21 دی 1391
آره یاسی در همین سفر اخیر موفق شدم همه این قرآنها رو ببینم...با دقت دونه دونه همه قرآنهای طبقه بالا و اشیای طبقه پایین رو بررسی کردم
خیلی خوب بود
قسمت آثار استاد فرشچیان هم که عالی بود


رهگذر شهر عشق
ساعت23:53---20 دی 1391
عاشقى چيزى براى هديه نيست طرح دريا وغروب وگريه نيست عاشقى يك كلبه ويرانه نيست صحبت از شمع وگل وپروانه نيست عاشقى تنهاى تنها يك تب است بى تو مردن درسكوت يك شب است.

♥...گل پسر...♥
ساعت23:17---20 دی 1391
ما هم عرض سلام و ادب و خسته نباشید داریم ابجی

اسما
ساعت23:06---20 دی 1391
یاسی جون داشتم از موقعی به این قرآنهای خطی که گذاشتی نگاه می کردم . چه جالب اصلا فکر نمیکردم از اون زمان تا حالا، از خط امامانمون نسخه خطیش مونده باشه.
جالب بود . یادم باشه ایندفعه که به اتفاق خانواده اومدیم مشهد(خداقسمت کنه) حتماً به دیدن موزه حرم هم برم تا حالا موزه قرآنش نرفته بودم.
مرسی از اطلاع رسانیت گلم


اسما
ساعت23:01---20 دی 1391

دلتنگ دیدار تو ام
ای ماه شهر آرای من
ای چشم های روشنت
آیینه ی فردای من


♥...گل پسر...♥
ساعت22:53---20 دی 1391
وای مرسی ابجی یاسی پارسی...
خوبی؟ چخبرا؟ میسی که به یادمونی...
یا امام حسن....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 20 / 10 / 1391برچسب:حریم, عاشقی, دوست, حضرت محمد(ص), امام حسن مجتبی(ع), امام رضا(ع), قرآن, دست‌خط ,,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس